Cargando ...

Carta oberta de Guillem Agulló al senyor Cotino

Expandir mensajes
  • annanoticies
    Mensaje 1 de 1 , 19 oct 2002
      Carta oberta de Guillem Agulló al senyor Cotino

      Sobre els fets ocorreguts divendres passat i la posterior detenció de
      quatre joves, vull fer la següent reflexió:

      Tornen una vegada més a criminalitzar els joves per ser anti-sistema,
      per tenir una estètica diferent, per ser utòpics, per ser solidaris,
      per viure el seu món particular dins d'un altre que no els agrada
      gens.

      Senyor Cotino, s'ha passat. Vol que parlem d'estètica?

      La retina s'ha acostumant a veure la cúria romana en sotanes,
      barrets, creus, pal·lis,..., tant de negre, de morat, de blanc...
      Darrere de tot açò s'amaguen intencions com: anul·lar personalitats,
      fer submisos, resignats, persones que acaten fàcilment les decisions
      dels superiors.

      També és freqüent veure l'estètica de les forces repressives,
      coactives, que exhibeixen amb tota impunitat armes, bombes, míssils i
      banderes per a destruir les voluntats que es resisteixen al pensament
      únic del sistema capitalista, causant i responsable de milers i
      milers de xiquets morts al món per la fam i de centenars de morts
      laborals per la productivitat salvatge.

      Especuladors i lladres dels bens socials.

      Si per tot açò i més, un grup de joves no te dret a enrabiar-se,
      vostès diran. A ells els matxuquen per a que no s'estenga l'exemple i
      jo, amb més de cinquanta anys, els recolze i em sume a la seua
      lluita. I malgrat que hi hauran coses que ells no compartiran amb mi,
      no m'importa, perquè el respecte a la diferència és un valor
      imprescindible per a la convivència.

      Guillem Agulló, membre d'Esquerra Valenciana