Cargando ...

Lib no binon natik.

Expandir mensajes
  • pracrito
    Mensaje 1 de 1 , 3 may 2004
    Ver fuente
    • 0 archivo adjunto
       Lib no binon natik.
          Glidis.
          Lib no binon natik. Tribüt e slaf binons natik. Ad libi getön, himen e jimen debons klemön tribüti e slafi; binon fikulik, binon suvo groböfik. Ori üd omi tribüts, nets, lekredaköbads e palets osänsorons e seilons; nimed ni labon südöfi ni labon keliedi. Nimed binon plu kruälik ka tigrid: progred südöfik mena jenon ti ai ta tribüt.
      Ab men legik ai jenon galäl e lib.
      Flenöfiko, Alexandro.