Cargando ...

Pri PM#29

Expandir mensajes
  • Che Partaka
    Mensaje 1 de 11 , 4 nov 2016

      Kara Rosto:

      Mem tote senhaste, ni povus komencar projetar la sequanta numero di nia jurnalo POSTA MUNDI, nome PM#29, ka ne? Se yes, adavane, kamarado!

       (Partaka)

    • r0st0
      Mensaje 2 de 11 , 9 nov 2016
        Yes, yo intente facer li numere 29, quankam forsan no nemediate nun, ma yo espera, ke it esera almene plu rapide kam li 27, 28.
        Mei pardon, ke yo no respondeva rapide, yo preske tote no vizitava internet in ista dies.

        Rosto.

        ---En posta_Mundi@yahoogroups.com, <chepartaka@...> ha skribe:

        Kara Rosto:

        Mem tote senhaste, ni povus komencar projetar la sequanta numero di nia jurnalo POSTA MUNDI, nome PM#29, ka ne? Se yes, adavane, kamarado!

         (Partaka)

      • qualevistandas
        Mensaje 3 de 11 , 26 nov 2016

          Kara chefa redaktero dil jurnalo POSTA MUNDI:

          Me sendabas a tu mea tradukuro del rakonto populal titulizita "Le ponte del diablo", por publikigo en PM#29, se omno esas en ordino. Tale, por komencar, ni ja havas adminime tri artikli: nia frazo multalingua #29, nia korespondanta chapitro de *ILA PROFETO (en Ido), e la jus mencionita tradukuro (en Populido). Bona komenco, ka ne? Adavane, amiko Rosto!

           (Partaka)

        • Che Partaka
          Mensaje 4 de 11 , 2 ago 19:05

            Yen un plusa ideo por nia jurnalo PM#29 (kaze ke Rosto e Gabriel konsentos prie). Ni povus riproduktar la max recenta kurta noticii da Gabriel per plura LIA-sistemi: Interlingue, Ido, Interlingua, Latino sine Flexione, Idiom Neutral, Esperanto, Sabir, edc. Singla noticio per un diferanta helpo-linguo. Forsan sen ligili a voci da roboti, ma kun direta ligilo al blogo "nuntios" dal amiko Gabriel. Yen ol por selektar irgo:

            nuntios.blogspot.com

             (Partaka)

          • gabriel_svoboda
            Mensaje 5 de 11 , 2 ago 21:16
              Me komprenende konsentas!

              Kordiale
              Gabriel Svoboda
            • r0st0
              Mensaje 6 de 11 , 3 ago 03:47
                Yo ha inkluda "Nuntios" al proyekte, nam vi vole:

                Li nuntio maxim tarda in lingua Meiko es plu olda kam un yare, yo no ha inkluda it, ma if vi vole, yo inkludera.
                Same pri Frenkisch.
                Frenkisch e Slovianski semble es regardata kom regionala interlinguas, quankam li textes es ne granda... Quom vi pensa?
                Li sola artikle in Lingua Franca Nova es granda. Isto es bon, ma it es diferenta komparantu altra artikles. Nu, if vi vole, yo anke inkludera it.

                Mensaje 7 de 11 , 3 ago 05:14

                  Hola, Rosto!

                  To, quon tu kolektabas, semblas a me sata e suficante reprezentiva: me adjuntus nulo plusa ibe. Omno apartenas al nuna yaro, 2017. Adavane PM#29!

                   (Partaka)

                  Rosto skribis:

                  Mensaje 8 de 11 , 5 ago 12:05

                    He, Rosto!

                    Ni dicis anke inkluzor,

                    che PM#29,

                    tua koloroza ENIONI-desegnuro,

                    ka ne?

                    Voluntez adjuntar ol!

                    (Partaka :-)

                  • r0st0
                    Mensaje 9 de 11 , 5 ago 18:10
                      Yes... yes... al-ube che l' fine.

                      Mensaje 10 de 11 , 12 ago 23:08
                        Esud bona, if jurnal POSTA MUNDI kontene deskriptiones de altra jurnales, quale "Almanac de Interlingua", o "IE-MUNDE", etc... ili es ne multa, ve. Isto deve eser deskripcione sat detaloza, quale kritika, ma preferable kritika pozitiva, kel emfaza bona trates. Es dezirabla skriptar pro exemple pri "Almanac de Interlingua" no in Interlingua, ma in al-qual altra lingua, pro exemple in Esperanto. Nosi jurnal ya have devizo "inter IAL".
                        Yo no intenta skriptar al-quo tala por #29, pro ke it esera longa afere, ma forsan por #30.
                        Ma if al-qui plus vole skriptar tal koze, yen idea.

                        Anke, las poner aden #29 mikra anuncie pri nova libre "Espritaji" da Partaka.

                        Rosto.

                      • qualevistandas
                        Mensaje 11 de 11 , 13 ago 16:55
                          Kara Rosto:
                          Semblas a me, ke tua ideo esas bona, ma ne tante facile realigebla. Por facar ulo tal, oportus esar aktive interesata pri adminime du diferanta helpo-lingui: tu ipsa, Gabriel, Olivier, Dimitri, Aleshandre, Washirei, edc. Tamen, segun me, esas difikulta mem trovar p_M-ano, qua deziras skribar artiklo per e pri sua preferata LIA-sistemo. Me ipsa nur povus ofrar ulo en Populido pri Ido-jurnalo, kaze ke to konsideresus interesiva por nia jurnalo POSTA MUNDI. Adavane!

                           (Partaka)