Cargando ...

Aparta frazo di agosto 2017

Expandir mensajes
  • Che Partaka
    Mensaje 1 de 16 , 10 ago

      Kar amiki dil grupo posta_Mundi:
      Yen aparta frazo di agosto 2017 (ca-kaze per Populido),
      por ke ni tradukez ol aden nia diferanta LIA-sistemi.

      POPULIDO:
      Agost es okti monat de yar; ol ven pos julie e pre septembre.

      E nun, se omno esas en ordino, voluntez tradukar nia frazo aden Esperanto, Ido, Interlingua, Interlingue, Novial, Idiom Neutral, Volapük, Universalglot, LsF, Neo, LFN od irg altra helpo-lingui neutra.

       (Partaka)

    • gabriel_svoboda
      Mensaje 2 de 16 , 10 ago
        Latino sine Flexione:
        Augusto es octavo mense de anno; illo veni post Julio et ante Septembre.

        Idiom Neutral:
        August es oktim mens de temp anuik. It es veniant po yuli e ante septembr.

        Lingua Franca / Sabir (kuriozajo ne inkluzenda al listo):
        In anno, meze otto venir doppo meze sette e avanti meze nove.

        Ma en la mezepoko on ne sempre uzis la sama kalendario, quan ni uzas hodie; januaro ne sempre esis l' unesma monato, e Sabir uzesis anke por komunikar kun Islamani ed altra stranjeri, qui uzis tote altra kalendario. Do forsan la supra frazo en Sabir plu probable dicesus tale longe:

        In anno christiano star meze, qualche haber nome segundo emperador Augusto. Ista meze venir doppo meze, qualche haber nome segundo generale Julio, e avanti meze, qualche haber nome segundo numero sette. Loro star in tempo caldo di anno, ma ista ultima meze star piu fredo e yorno star tanto lungo como notte in ista meze.

        Kordiale
        Gabriel Svoboda

      • Osmund Aukland
        Mensaje 3 de 16 , 10 ago

          Ave Partaka!

          OKA
          Ogust es la okta mensa de la ana; la veni post juli e pre september.

          Interlingua
          Augusto es le octave mense del anno; isto veni post julio e ante septembre.

          Lingua Franca Nova
          Agusto es la mense ota de la anio; este veni pos julio e ante setembre.

          OXO
          Ogust es la octa mensa de la ana; la veni post julio e  pre september.

          La sol diferensa inter OKA e OXO hic es ce OKA ha K ubi OXO ha C.
          Seliga, per favor la ce tu prefera.

          Con saluti cordial
          OKA (Osmundo)

          Sendt fra min iPad

        • k_annavarapu
          Mensaje 4 de 16 , 10 ago
            Idolinguo:
            Agosto es la okesma monato di yaro; ol venas pos julio ed ante septembro.

            = = = = =
            K I R A N
          • Che Partaka
            Mensaje 5 de 16 , 10 ago

              Estimata posta_Mundi-ani:
              Yen nia aparta frazo di agosto 2017, qua ja prizentesis en la 7 sequanta LIA-sistemi:
              Populido, Ido, Interlingua, Idiom Neutral, LsF, LFN, OKA.

              POPULIDO:
              Agost es okti monat de yar; ol ven pos julie e pre septembre.

              IDO:
[...]

              LsF:
              Augusto es octavo mense de anno; illo veni post Julio et ante Septembre.

              LFN:
              Agusto es la mense ota de la anio; este veni pos julio e ante setembre.

              OKA:
              Ogust es la okta mensa de la ana; la veni post juli e pre september.

              Voluntez durar tradukar nia frazo aden plusa LIA-sistemi, qual Esperanto, Interlingue, Novial, Universalglot, Volapük, Neo, Mondlango od irg altra helpo-lingui neutra, quin vi konocas.

              Danko, predanko ed adavane, kolegaro!

               (Partaka)

            • r0st0
              Mensaje 6 de 16 , 10 ago
                Novial:

                Auguste es li otesmi mensu de yare, lu veni after julie e ante septembre.

                Rosto.

              • r0st0
                Mensaje 7 de 16 , 11 ago
                  Seytil:

                  Awgusto ti-ósem mense de sana; it ga afto yulio i inan septembre.

                  Awgusto, yulio, septembre, mense - es termines de gregorian kalendar, pruntata de Latino, no "nativa" lexika de Seytil. No es rekomendebla aplikar vorte "mense" a simila periodes de tempe ex altra kalendares, ( quale lunara).

                  8 = ósem.

                  Seytil = Sekay Til.

                  Rosto.

                  ---En posta_Mundi@yahoogroups.com, <chepartaka@...>ha skribe:

                  Mensaje 8 de 16 , 11 ago

                    Maxim kordial saluto, p_M-anaro!

                    Voluntez itere atencar nia aparta frazo di agosto 2017, qua ja prizentesis en la 10 sequanta LIA-sistemi:
                    Populido, Esperanto, Ido, Interlingua, Novial, Idiom Neutral, LsF, LFN, OKA, Seytil.

                    POPULIDO:
                    Agost es okti monat de yar; ol ven pos julie e pre septembre.

                    ESPERANTO:
                    Augusto estas la oka monato de la jaro. Ghi venas post julio kaj antau septembro.

                    IDO:
[...]

                    Voluntez durar tradukar nia frazo aden plusa LIA-sistemi, qual Interlingue, Universalglot, Volapük, Neo, Mondlango od irg altra helpo-lingui neutra, quin vi konocas.

                    Adavane nia aparta frazo di agosto 2017, estimati!

                     (Partaka)

                  • cafaristeir
                    Mensaje 9 de 16 , 11 ago

                      Sellamat Partaka !

                      Sambahsa : August est id octim munt ios yar : id gwehmt pos Jul ed pre September.

                      Olivier

                    • Che Partaka
                      Mensaje 10 de 16 , 13 ago

                        Yen posibla tradukuro de nia aparta frazo di agosto 2017 aden VUS-ling.

                        VUS-ling:

                        Mens-ok es mens ok de yar; ol ven pos mens-sep e pre mens-non.

                        Ka plusa tradukuri? Interlingue? Volapük? Intal? Universalglot? Neo?

                         (Partaka)

                      • Osmund Aukland
                        Mensaje 11 de 16 , 13 ago
                          MIN PUS
                          Ok-lun es oka lun del ano.
                          Es pos set-lun e pre nov-lun.

                          OKA

                          MIN es "mini mal"
                          PUS es "parl uni syl"

                          Sendt fra min iPad

                          Mensaje 12 de 16 , 14 ago

                            Kar Osmundo:

                            Quale' tu tradukus aden tua MIN PUS la sequanta Ido-vorti:

                            luno:

                            satelito:

                            ok sateliti:

                            okesma satelito:

                            ok luni:

                            okesma luno:

                            agosto:

                            ok monati:

                            okesma monato:

                            luno di agosto:

                             (PTK)

                            Osmundo skribis:

                            Mensaje 13 de 16 , 14 ago
                              Ave Partaka!

                              Ido = MIN PUS
                              luno = lun / mens
                              satelito = sat lit
                              ok sateliti = ok sat liti
                              okesma satelito = oka sat lit
                              ok luni = ok luni
                              okesma luno = oka lun
                              agosto = ok-lun / ok-mens
                              ok monati = ok luni / ok mensi
                              okesma monato = oka lun / oka mens
                              luno di agosto = ok-lun plen, o plen ok-lun

                              Ad re vid

                              OKA

                              Sendt fra min iPad

                              Mensaje 14 de 16 , 15 ago

                                Karega posta_Mundi-ani:

                                Voluntez ankor-foye admirar nia aparta frazo di agosto 2017, qua ja prizentesis en la 11 sequanta LIA-sistemi: Populido, Esperanto, Ido, Interlingua, Novial, Idiom Neutral, LsF, LFN, Sambahsa, OKA, Seytil.

[...]

                                Se vi povas e volas tradukar nia frazo aden plusa LIA-sistemi, qual Interlingue, Universalglot, Volapük, Neo, Kotava, Mondlango od irg altra helpo-lingui neutra, quin vi konocas, voluntez sendar a ni via tradukuri dum la tota monato agosto, por ke pose ni povez publikigar la maxim kompleta listo posibla.

                                Danko, predanko, ed adavane nia aparta frazo di agosto 2017!

                                 (Partaka)

                              • lingwadeplaneta
                                Mensaje 15 de 16 , 17 ago
                                  Salam!

                                  Pa lidepla:

                                  Mes-ot es ot-ney mes de yar; it lai afte mes-sem e bifoo mes-nin.
                                • Che Partaka
                                  Mensaje 16 de 16 , 19 ago

                                    Kar amiki dil grupo posta_Mundi:

                                    Voluntez itere atencar nia aparta frazo di agosto 2017, qua ja prizentesis en la 12 sequanta LIA-sistemi: Populido, Esperanto, Ido, Interlingua, Novial, Idiom Neutral, LsF, LFN, Sambahsa, OKA, LdP, Seytil.

[...]

                                    LdP:
                                    Mes-ot es ot-ney mes de yar; it lai afte mes-sem e bifoo mes-nin.

                                    SEYTIL:
                                    Awgusto ti-ósem mense de sana; it ga afto yulio i inan septembre.

                                    Me volunte rimemorigas da vi omna, ke, se vi povas e volas tradukar nia frazo aden plusa LIA-sistemi, qual Interlingue, Volapük, Universalglot, Intal, Neo, Kotava, Mondlango, Glosa, Pandunia, Rap Lin Rie od irg altra helpo-lingui neutra, quin vi konocas, vi povas sendar via tradukuri dum la tota monato agosto, por ke pose me povez publikigar la maxim kompleta listo posibla.

                                    Danko e predanko, kolegaro! Omno bona e til balde!

                                     (Partaka)